سایا درب
نصب درب ضد سرقت

اگر بگوییم که نصب درب ضد سرقت ۵۰ درصد ماجراست، بیراه نگفته ایم. یک درب ضد سرقت بدون نصب صحیح و اصولی نه تنها امنیت لازم را تامیین می کند، بلکه در مواردی ممکن است خطر ساز نیز شود. شاید از این موضوع متعجب شوید! اما در این مقاله با ما همراه باشید تا برایتان کل ماجرا را شرح دهیم.


درب های ضد سرقت درب هایی با وزن بالا و خیلی سنگین هستنند، لذا حتما لازم استکه محکم و اصولی بر روی دیوار نصب شوند. در صورتیکه نصب درب ضد سرقت توسط یک فرد آماتور و مبتدی که تبحر و مهارت لازم در نصب را ندارد ،انجام شود‌. چون وزن درب بالا است،احتمال نشست و فروریختن درب در اثر نصب غیر اصولی وجود دارد و از این بابت فوق العاده خطرناک است.

موضوع مهم تر این است که عدم نصب صحیح و اصولی درب ضد سرقت، عملکرد درب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و ممکن است پیامدهای مخرب زیر را به دنبال خواهد داشت.

1. عدم چفت شدن لنگه درب با چهارچوب، یکی از مواردی است که به طور قطعی عملکرد امنیتی درب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و اجازه نمی‌دهد مواردی مانند قفل‌های امنیتی نصب شده روی در به صورت اصولی و استاندارد در زبانه درب چفت شوند.
2.فیکس نشدن کامل لنگه درب با چهارچوب ،فضای خالی ایجاد میکند که این امر باعث می‌شود تا سارق از این فضای خالی راهی ساده و آسان برای باز کردن درب پیدا کند. به این صورت که با استفاده از قسمت شکاف موجود بین چهارچوب و لنگه درب اهرام را لبه درب انداخته و با استفاده از اهرم درب را باز کند.


2.همچنین فیکس نشدن کامل درب و چهارچوب ، باعث می‌شود که واشر درزگیر در به خوبی عمل نکند و درب دیگر عایق صدا و حرارت نباشد.

3.نصب آماتور درب ضد سرقت، ظاهر و نمای در را تحت تاثیر قرار می‌دهد و از زیبایی آن می‌کاهد.

4.همچنین نصب درب سرقت اگر توسط نصاب مبتدی و غیرحرفه‌ای انجام شود، ممکن است سبب خسارت‌های زیادی برای مشتری شود از جمله اینکه در جریان تعویض درب ضد سرقت قدیمی و نصب درب ضد سرقت جدید اگر نصاب مهارت کامل نداشته باشد، احتمال اینکه در هنگام تخریب سنگ‌های نمای راهروی ساختمان شکسته شوند و آسیب ببینند، زیاد است.

هزینه نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت

هزینه نصب درب ضد سرقت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله اینکه نصب درب در یک واحد نوساز انجام میشود، یا اینکه نیاز به تخریب چهارچوب قبلی وجود دارد یا خیر و مواردی از این قبیل.اما به طور حدودی هزینه نصب درب ضد سرقت به صورت اصولی و استاندارد توسط یک نیروی ماهر و مجرب حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان تا سه میلیون تومان است.
افراد زیادی همواره از هزینه‌های زیاد نصب درب ضد سرقت شکایت دارند و می‌گویند نصابانی هستند که با قیمت ارزان‌تر نصب می‌کنند اما آیا می شود به نصابان ارزان قیمت اعتماد کرد؟ نصب درب ضد سرقت یک عمل فوق العاده سخت و دشوار است. به این دلیل که نیاز به تخریب چهارچوب قبلی (در موارد تعویضی) جوشکاری، رگلاژ، بتن ریزی (نیاز به مصالح) گچ کاری و غیره دارد. لذا قطعا نصاب با تجربه با قیمت پایین همچین عمل دشواری را انجام نمی دهد.

با توجه به اهمیت موارد ذکر شده حتما عمل نصب درب ضد سرقت را یه یک نصاب ماهر و باتجربه بسپارید.در سایا درب نصابان ماهر و با تجربه ی بیش از ۱۵ سال نصب، فعالیت دارند.

شماره نصاب درب ضد سرقت در تهران

پیدا کردن شماره نصاب درب ضد سرقت در تهران کار دشواری نیست و به سادگی می توان شماره نصابان مختلف را در اینترنت یافت اما پیدا کردن شماره نصاب درب ضد سرقت در تهران که ماهر و باتجربه باشد دشوار است. جهت نصب درب ضد سرقت در تهران توسط نصاب ماهر و با تجربه با کارشناسان سایا درب تماس بگیرید.
09125954412

در صورت نیاز میتوانید از طریق لینک زیر انواع درب های ضد سرقت و ایمن تولید شده در سایا درب را نیز مشاهده نمایید.
مشاهده درب های ضد سرقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *